Basket

idag var det dags för basket för min lillkille!! Så stolt han e så duktig, han e kortast men han e tuff o duktig :-D... Det kan bli nåt bra av honom hehe..... Men inte det jag e ute efter om ni tror det :-)




Vi åkte till mamsen o åt efter basketen eller Kev duscha o sen efter maten kollade vi på julkalendern. Åkte hem.. Imorn ska jag jobba kväll så då stannar vi där.... Alla saknar nog tiden som var förrut, man uppskattar händelser mer o mer som man levde DÅ....

Nu ska jag kolla på Pernillas Jul på tv4+ vill verkligen känna henne verkar så mysig o go... Skulle behöva en helskön människa som kan lära mig att leva igen....'' Eller kolla lite på PH också....

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0