Bra dagar är så himlans BRA!!!!

Vilken bra dag det har varit idag. På jobbet var det roligt, men vissa surkärringar ska ju f-n försöka förstöra och eventuellt skvallra till chefen j-vligt moget!!!! Som dem håller på o snackar en massa skit om andra o smörar o hittar på saker för deras fördel... Över 50 o e ju mindre medvetna än en 2 åring!!!! Blir så förbannat irriterad på omogna klimakteriekossor!!

Det var skönt att få skriva faktiskt... Tack min kära blogg för att du finns!!! ;-)


Jag o Kevin har haft en trevligt dag efter jobb/skola åkte vi hem till Tarmo o Kev åt o jag försökte fika lite... Mitt däck läcker så vi åkte dit o hoppas det håller nu :-(

Sen var det Basketen som min son älskar han verkligen njuter av träningen. Min morbror ska ha ett tack för han frågade om Kevin ville börja på basketen. :-)))

Vi har så roligt ihop jag o min son :-) Hittar den rätta mamma o son känslan inte så svårt för VI e en mycke liten men älskvärd famila. Jag o Kevin har en så nära relation till varann så det e inte klokt. Vi har ju levt ensamma i så många år. 
Vi kan bara sitta o kolla på tv o det känns ju så härligt. Ingen annan att ta hänsyn till. Ju förresten Tiger såklart inte så smart o glömma den, hahaha.....



Jag har bara slappat o kollat på tv o suttit här idag, men hoppas på bak o sånt imorn, med bara Kevin eller med Marielle eller Sanna o co.... hahaha får se hur det blir med allt!!! Har köpt ingredienser till pepparkakshuset o färdig pepparkaksdeg inget jag har lust att lägga energi på bara kavla o trycka ut våra favvo pepparkakor...

Nu ska jag försöka somna snart....

Kram

ps Jag lämnade hyacinten till köksfönstret kan knappt andas här med den på matsalsbordet :-( Slänger nog ut den imorn ville ju kunna njuta av min fina julblomma men om man inte kan andas då väljer jag o kasta blomman o köpa nån annan liten blomma o den måste vara väldigt liten för att passa krukan... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0