3 dagar i samma inlägg

Det var mysigt att få ha besök av systrarna o Henniki i 1:a advent. Vi bjöd på Chilichoklad glögg ( bara jag som gillade) o julmust. Lussebullar, pepparkakor, ischoklad o Ballerina pepparkaks smaken, GOD rekommenderas!!!!

Vi hade tänt en massa ljus, Kevin fick tända 1:a ljuset i "staken". På söndag e det dags för den andra, kommer nog att fixa en lite julig middag istället för glöggfika då :-D








Hehe tror syster A o hennes kärlek e lite trötta ;-)

Sen åkte vi o köpte Kinamat o åkte till mamma o syster M... Mysigt var det till tusen, inte varje dag man kan vara hos mamma o bara vara.  Kevin tyckte det var lika mysigt så han somna på soffan. Jag fick ej upp honom så jag o syrran åkte hem o packa kläder, så vi kunde sova över...

På måndagen åkte vi till Heidi o co. Saknaden vart för stor efter att få pussa gullbebisen Dex.... Och Kevin saknade pojkarna med. Heidi o Bo kommer på köpet kan man säga <3 Hade ej min kamera med mig så hoppas på att få foton från Heidi sen...

Idag var vi till Ella o familj. Vi fick fika där innan det var dags för att tvätta :-( Så nu e det bara att lägga sig på soffan o slappa o kolla på Ugly Betty o Desperate Housewives.... Äkta tjejkväll ikväll då :-)

Ha en mycke trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0