Ledig dag ;-)

Jag var jätte trött i morse så min son fick sitta o kolla på tv innan jag gick upp precis till Julkalentern. När man jobbat hela helgen är man rätt sliten. Eller det e ju olika :-D

Vi åkte till skolan (plocka upp Ella o Melissa) , jag åkte o åt frukost hos Sirpa, jätte gott, tack återigen!! Julskinksknäcke macka igen :-D Min nya favvo, hennes knäckebrön såg ut som hjärtan :-) Jätte Söta!! Vi har även varit o köpt julblomma o chokladkaka till Kevins o Ellas klassföreståndare :-D

Källaren hade lite påhälsning av mig. Och jag var imponerad av att jag hittade nallegardinerna till Veronica som ska få låna dem i ett par år nu :-) Hoppas på att få användning av dem själv då hahahaha... Vad mycke bebissaker man har när man börjar kolla...
TACK Veronica för kinamat, jätte snällt o gott*!!!

Vi har träffat Dex o hela hans familj. Så roligt att bara få vara hos dem. Kevin vart Världens Lyckligaste av beskedet om att få träffa dem, det e ju inte varje dag om man säger så :-(  Men får väl göra ett ryck åt saken sen efter julen o så... Måste ju lämna julklapparna innan jul, en fördel har jag hört ;-)

Nu ska jag snart försöka sova, min son brukar typ aldrig vakna han kom upp nyss o e lite orolig, tyvärr e det tecken på att nåt e galet ex börjar bli sjuk ?? peppar peppar tar i träd....

kram på er innesnöade vänner :-)

ps Foton kommer upp imorn... Hittar inte handväskan, typiskt mig.....

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för en jättetrevlig lunch. Det måste vi göra om :). Tack för gardinerna också,de kommer att bli jättefina i barnrummet :). Kram.

2009-12-15 @ 18:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0