Min egna dag!!



Födelsedagsbålen bestod av rosèvin, alkoholfri äppelcider o kiwi/lime/äppelskivor...

 Syster A o min moster
 Annelie o Najibe
 Syster Marielle
 Jag
 Najibe
 Sanna o Sari GLADA
 Jag med bjudna cider TACK!!
Middagsgäster!



Jag fick:
- ett presentkort till IKEA o Fazermintchoklad av min kusin Sari
- Rödvinsflaska av Annelie Sjöberg
- ischoklad o pengar till plattång av min moster
- Pearls For Girls Armband o kort av Sanna
- Licor 43 av Najibe
- Ett par skor från mina systrar o mamma
- Blomma o pengar till plattång av min andra moster


Allt var jätte fint!!!! Tack!!!!!!! O jag ska köpa en plattång!!!!! Jippiiii!!!! Äntligen!!!!

Vi hade en jätte trevlig kväll verkligen roligt!!!! Med tacopaj o en jätte god sallad!!!! Harrys var grymt roligt pga min kusin o Sanna... 
Tack Heidi med familj för att Kevin fick sova över där i hela 2 dgr... Men nu e han hemma ;-)


                                                                                                  Ha en trevlig måndagkväll mina "vänner" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0