Några dgr på en gång

På juldagen åkte jag till jobbet fast jag haft jätte ont i örat o hostat.... Inge bra men kändes tvunget lite för pengarna o lite för att underlätta för kollegorna.

Kevin vart hämtad 9,30 för firandet hos pappan.... Så det var inge vidare att sluta tidigt denna dag, men behövde sova sov typ 14 timmar nattsömn plus dagsömn osv.... Ibland e man bara helt slut..

På annandagen åkte jag till mamma o Marielle o åt lite mat. Jätte tack!! Var ff jätte svag så behövde lite hjälp... Gissa om min kväll vart räddad när min älskade son kom hem!!??? Ja verkligen!! Han ringde förresten till mig från sin egna mobil o sa God Natt!!! Så roligt :-)...

Idag var vi på kalas hos Pamela som fyllde 5 år! Hon e så gudomligt söt lilltösen....

   
                  

Nu ska jag kolla på Underbar o älskad av alla, tror jag den heter.... Sen sova för imorn jobbar jag ju...

Någon smäller här ute lite otäckt man vet ju aldrig om dem kommer för nära huset :-(

Kram på er alla...

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Stora killen med egen mobil och allt :)

2009-12-28 @ 07:17:03
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0