Helgen e för kort

I fredags var jag hos Sirpa efter Kevin åkt till pappan. Vi hämtade mattor på stan till hennes hem. Hon bjöd på mat, vi delade på en kantarell/oxfile pizza o sen fika vi. Åkte sen till Najibe där vi tillbringade resten av kvällen. Erik o Calle gick vidare till Final i Idol.... Vilken rysare trodde nästan Erik skulle åka ut, som tur var gjorde han int det...


I lördags var jag o Sanna på Tunapark, jag köpte en julklapp åt Dex o Oscar sen en födelsedagspresent åt Thelma. Skönt det e bara min mamma, pappa o Marielle kvar nu :-) Vet vad jag ska köpa åt dem men tror jag väntar på pengar innan jag köper resten faktiskt :-)

Jag o Kevin var hos Sanna o co som barnvakt, det gick bra med nattningen men sen var det ingen lugn natt. Tur att man inte har bebisar o hostiga barn hemma i natt. Bara jag o min älskade son :-) Lugnt :-D



Idag Söndag e det Finlands Självständighetsdag!!! <3

Och sen har vi varit på August Ivan Vilmers Dop <3




Tack för en trevlig dag!!!! Kram på er alla där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0