Kevins jullov började ikväll

Jag hade tyvärr inte med mig nån kamera eller den låg kvar i bilen, smart Anette smart.... Men några andra får nog bra foton från ikväll som man kan få ta del av... *blink blink*

Det var så trevligt att se min son le mot mig medans dem uppträdde tillsammans med 2:orna... Hela skaran var så gulliga :-) Sjöng så fint. Jag sjöng också med i julsångerna. Vart på så glatt humör. :-) Jag verkligen ÄLSKAR julen...

Nu sitter jag har o kollar lite på Bonde Söker Fru. Det e rätt roligt ändå :-D Jag vill bli kär RIKTIGT förälskad, det har jag inte varit på över 1 år nu.... Saknar en famn att krypa ner i...

Jag ska sova LÄNGE imornbitti. Får ju aldrig sova känns det som. Alltid e det jobb eller fotboll eller en son som e morgonPIGG :-D Fast hellre morgon pigg än sova länge för då försvinner dagen bara bort :-)

Nu ska jag kolla på tv.

                                                                                               Kram på er alla...

Kommentarer
Postat av: Anette

Du e fin. Så strålande glad...

2009-12-18 @ 22:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0