Lucia 2009


(bilden e tagen på en hemsida genom google)






Kan man säga att jag tillbringade på jobbet. Slutade 16,00.... Ingen hade ens luciafirande på tv när man kom o ingen Lucia såg man heller... Inte direkt nån lussekänsla här inte...

Jag åkte till mamma o Marielle o lussefika lite. TACK!! Hann tyvärr inte länge innan det var dags att åka hem o ta emot min älsklingskille...

Han hade ju lucia-BasketCupen idag, sista matchen vann dem. Så duktigt så... Dem har tränat 3 ggr bara o redan vunnit en match.... Gullungarna.... Halva dagen har dem tillbringa i bollhuset o man känner ju sig ganska värdelös som mamma när man inte ens e på plats när sonen spelar cup. Men tränaren sa att det blir 2-3 till i vår... Gissa vem som vart gladast!!?? Jupp JAG såklart....

Vi fick julskinka av Sirpa o tjejerna Vad Gott Det Var!!!! TACK!!!!!!

Nu ska jag kolla tv o Kevin ska sova....

kram o ha en jätte trevlig Luciakväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0