Mina syskonsöner!

Är här och min syster med för den delen :-) Vi har moffat lite chips o morötter o druckit cola. snart e det slut med det för min del ska gå ner minst 15 kg till sommaren... Får väl äta lite godis på fredag eller lördag men inte annars.... FÖRBJUDET!!!!
Min son o systersöner var till Hemköp o köpte chips, cola, morötter o bindor. Tänk Rasmus 13 år köper bindor åt sin moster, lite kul e det, man tackar verkligen att jag slapp göra det själv...

Kevins skolkamrat Henrik var här första gången idag det gick förrutom en händelse, men jag fick garanterat allt i sin ordning. Dem åkte pulka men inte länge det e ju så kallt ute...

Jag vart jätte rädd polisen ringde mig idag, men det var en händelse jag skulle vittna om. Hoppas jag slipper jag såg ju inget bara hört vad som hände i efterhand... Men men om jag kan hjälpa tjejen i fråga så varför inte... Hoppas hon klarar sig fint!

Skriver mer imorn eller nästa år ;-)

Kram o god fortsättning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0