Preliminära umgängesschemat e klart

Fattar inte varför vi skulle upp i rätten för detta!!???? Allt för att bråka kanske??? Skumt det känns att allt ska vara så svårt att bara komma överrens om... Det var ju typ det vi kom med. Något måste ha hänt för han bara tog bort en massa yrkanden.... Bra för mig o min son :-D

Annars har vi varit hos mamma o Marielle, middag o trevlig stund hos dem :-) Skulle ha kunnat somnat på soffan redan innan 17,00 men kom på att vi måste handla hem lite finsk salami, hk sininen, rågbröd o lite annat till korvsoppan imorn... GOTT!!!!

Ullared kom på tv tidigare idag då frågade Kevin att: - Varför fick inte jag följa med dit?? och att: - Du köpte ju inget därifrån!! hahahah Ju lilla Kevin det gjorde jag men dem sakerna får du se på julafton <3 Han trodde väl ärligt att jag åker till Ullared för ett paket Pokemon, ett pokemon album, mysbrallor o lite annat till hemmet... hahahah Lätt lurad han såg ju t om att jag kom hem med flera påsar. Lika dåligt minne som sin mamma :-)

Jag blir så glad!! Kevin får gå och spela i cupen på söndag fast jag inte kan vara med... Jobbar tyvärr.... Tack morbror!
Älskar verkligen dig!!!

Nu ska jag lägga mig o kolla på tv. Kram på er alla läsare hela 7 eller nåt :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0