Sista kvällen som 30 åring

Det känns inge vidare att bli 31 år. Jag har visserligen haft ett underbart liv dem sista 7 åren pga min son. Men jag har inte hittat mannen i mitt liv o fler barn blir det inte om jag inte hittar honom snart. Jag börjar att bli gammal!!!! Snart kommer jag sitta här utan sonen hemma att ta hand om. Det kommer kännas väldigt ensamt o trist!!!

Jag har en tidig 40 årskris. Kommer inte palla detta.... Hatar att bli äldre o äldre o äldre..... Skulle vilja höra orden. Du har ett vackert leende, det riktigt strålar om dig, älskar din humor, alltid så glad..... Dem orden har jag inte hört på ett bra tag nu vill verkligen bli mitt gamla jag igen!!!! Skulle vilja göra lite småändringar i mitt liv så den blir roligare att leva!

 Vill bara fly ålderstrappan!!!!

Min julgransbelysning ska jag kasta i väggen den fungerar bara ibland... Knasigt. Brukar ju ha granen tänt kvällen innan min födelsedag men nu vart det inte det tyvärr.... Men ska testa imorn igen, tappade orken efter 30 min..... Belysningen fyngerar liksom när jag testar den utanför granen men om ljusen sitter i granen då typ protesterar den att fungera. Egen vilja verkar den ha ;-)

Imorn ska jag bara skriva positivt för det e ju ändå MIN födelsedag.... Kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis på födelsedagen :). Kram Veronica.

2009-12-19 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0