Snart fyller jag år

och det ska bli så roligt några brudar ska komma hit. Men bara ungefär 3 som ska ut :-( Men det gör inget bara dem kommer hit på middag. Jag märker att mina "bästa" väninnor sviker mig :-( Som vanligt tänkte jag skriva Men vi lever inte samma liv längre, tyvärr e jag singel och utan bebisar. Så det blir en tjejmiddag på lördag ;-) Hoppas få ha nytta av alla dessa "parmiddagar" annars kommer jag hoppa över dem känner mig utanför. Evigt singel :-( Men känns som om 2010 e mitt år Jag hoppas på det!!!!!!!!!!!

Jag fick ett glädjande sms nyss: Ja Jag Kommer!!! Tack Sanna!!!!!! Verkligen glad, känns bättre men inte till 100 bra...

Det kommer bli så roligt middag lite singstar osv ;-)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0