Äntligen....

hemma. Har varit rätt så låååång dag. Först var det ju jobba. Massagen var extra avslappnande idag, höll på att somna, skönt att kunna slappna av.
Jag åkte till mamma o M för att äta lunch, korvstroganoff och ris. Gott, tackar o bockar....

Plockade sedan upp dem och vi begav oss till Torshälla via graven, Tände endast ett ljus idag. Det är så snöigt så tar med blommor en annan gång. Roligt att få göra iordning med fina blommor o så, när snön har smällt så att säga.

vi vart bjudna på lasagne hos S, gott och åt munk idag igen.... Hon hade gjort lite väl mycket köttfärssås så det vart 2 lasagne... Hon gör alltid mycke gott det uppskattas verkligen av mig o barnen med för den delen :-) Idag vart det inte att vi stanna så länge för började må illa... Fattar inte varför men kan ha sina orsaker.. Nej inte gravid, tyvärr. Vill ha fler barn men dem kommer inte av sig själv har jag märkt ;-)

Kevin ska få lite köttbullar o makaroner för han ville inte ha mer lasagne innan vi åkte hem. Han kan inte vara utan mat tills imorn. Då kan jag ju ta med den maten i matlådan imorn. 2 smäller på en gång. eller e det 2 på smällen på en gång heheh. Min humor as roligt!! Men jag tycker det ,huvudsaken, annars skulle det inte vara lätt att leva med sig själv, heheh.

Grannen kommer på kaffe snart så måste rulla vidare.... heheh nehe det var inte heller roligt!!?? Kevin vill ha datan ett tag nu så måste rulla härifrån.....

Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0