Idag blir det hypnos.

Som vi bestämt iallafall. Det ska bli jätte intressant o testa, om det fungerar då blir jag en av dem lyckligaste.... I natt drömde jag som vanligt, men just nu e det inte lika jobbigt. O drömmen jag drömde var väl helt ok, men man börjar sakna en viss person ...

Det var mysigt med film igår, men det tog säkert 30 min innan vi lugnade ner oss, någon skulle hela tiden prata osv. Men så kan det gå ibland.

                                                
                                                                                     Gräddglass m varma hallon Mums             

    
Kevin, Marielle o jag. Den lille, långe o tjocke. ( Jag som kom på det, lite roligt faktiskt!)    

Jag har ett svårt dilemma, ska jag stanna hemma o Vaba imorn eller ska jag låta mamsen komma. Jag behöver ju barnvakt när jag ska på Rix Fm Festival på kvällen och när jag ska på Jessicas student så jag ringer till jobbet o talar om att jag stannar hemma imorn.  

Så nu e jag stolt över mig själv! ringde och sa att jag ska ta ut en dags Vård Av Barn imorn... Jag har inte gjort det mer än tror ca 4 dgr förra året o ingen detta år. Men jag ska inte behöva känna att jag måste jobba när mitt barn e sjukt. 

Då e det bara att städa/tvätta o gå på RF o student... Vilken lycka....    

Nu måste även jag äta nåt Kevin har redan ätit för han kan äta direkt efter att han vaknat det kan inte jag.

Ha en suverän torsdag. Hali kaikille....                     

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

hahaha det var ju likt oss!

2009-06-04 @ 15:24:43
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: Anette

svar: Ja det e ju rätt likt men jag har inte så stort huvud va?

2009-06-04 @ 21:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0