Fullbokad helg minsann :-D

Idag bakade jag lite bullar till julmarknaden på Kevins skola på lördag. Den vart väl helt ok. Fattar ej att mammas bullar alltid ska vara bättre <3 Tänkte på julen när jag la in dem i påsar juletiketter o julsnören.. Älskar julen!!! Vi ska minsann göra julgodis recept ska tas från mammas bok som hon köpte när Kevin sålde jultidningar, kan bli välanvänd... :-D

Idag var Jess här på lite bullfika.
Trevligt o sen åkte vi till Maxi för storhandla åt mamma... Det gick rätt fort eller nja lite stressigt´.... Men så e det med syrror som tränar :-)

Har lite stress i magen efter tankar om imorn men det borde gå bra, vi ska på ett ytterligare möte....

Imorn efter mötet e det dags att förbereda lördagens julmarknad på skolan. Har redan talat om att senast 19.00 måste jag va hemma, för myskväll o Idoltittande.... Erik e bäst... hheheehhe...

På lördagkväll e man minsann barnfri (16.00-18.00) o bjuden på inflyttningsfest JIPPIIII

Söndag jobb 7-14,30 el 16,00

Ha en bra kväll jag ska kolla klart på Glee nu sen ev läsa o sova... kramisar till er mina läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0