Dålig mamma!?

Idag har jag värmt en fryspizza åt Kevin. Jag har typ glömt att fixa middag. Han vart bara glad över att han får pizza ikväll. Han var ju ute på gården o hade roligt o sen frågade jag för ca 2 timmar sen att om han var hungrig men det var han dock inte. Så nu vart det såhär.

Sen har jag pratat me älskade Rasmus som fyller på måndag att vi tar ett kalas här på höstlovet. Jag får baka nåt o äta nåt gott!! Vill verkligen göra dagen till hans!! Han blir ju 13 år!!! Min stora systerson... Älskar <3



Äta gott var det ;-) Ser att Rasmus o Kevin har liknande frilla :-)



Kevins hår e lite längre nu än på detta foto,
men man vet att hans största idol e hans äldsta Kusin Rasmus.

På fredag får jag med bra självkänsla gå på middagen hos min förra kollega Åsa o senare ev. på ledaravslutning på TNIS, Kevins fotboll alltså ;-)

Så trött.... Tv o sova snart...

ha en bra lill-lördag..kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0