Tänker en massa på dig

Vem ska man prata med när man e nere o håller på o gråter om kvällarna.??  Eller igår iallafall..... Och det var inte bara lite snyft snyft.... Det var GRÅT GRÅT....

Ska jag eller ska jag inte!? Vill men vågar inte.

Efter helgen ska jag våga måste göras..... Annars får jag leva med det i resten av mitt liv o det kan jag bara inte stå ut med... Personen e bara för viktig för mig, så e det bara!!!

Skönt att det snart e slut på arbetsveckan 3 dgr kvar o sen blir det att åka på kryssning bara måste ha kul... Det blir några föräldrar från skolan...

HA DET BRA SÅ  SYNS VI OM ETT TAG IGEN!!

Kun en mielestäin sua saa!!!  Sä sydämeni taisit viedä....



Wii Sports spelande hos KusinWilliam o mosters familj




Kevin vart ju typ kvällens stjärna han fick många strike i rad
Jag släppte klotet så den rulla bakåt flera ggr, svårt :-)



Wille 13 år <3



Vi i Västerås ikväll:





Syrran färga Elles hår :-) Därav det blöta :-)



Med min tur var det broöppning i Kvicksund, hehehe, men jag hann hem till Desperate Housewifeys ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0