Bättre o bättre??

Man märker att jag börjar må mycke bättre. Jag o Kevin var på våran gård i ca 30 min o sparka boll, men det blåste så mycke så vi gick in. Jag har suttit vid datan o Kevin lekte på sitt rum. Sen kollade vi bara på tv. Så mysigt att bara vara tillsammans utan några vänner. Som den lilla familj som VI är.

Stekte varsin hamburgare o drack lite äppeljuice till gott....  Jag kan tänka mig det istället för cola iallafall på veckorna men helgerna måste jag få gotta mig med cola...... Andra dricker alkohol medans jag dricker cola. Inte mer än rättvist ;-) O förresten jobbar jag i helgen... så nyktert blir det.

Kevin somnade rätt fort efter duschen ikväll skönt för båda. Han orkar me skolan imorn o jag får kolla på Bonde Söker Fru i fred utan Cartoon Network..... Skönt att få baka o göra lite saker vi tänkte sälja till förmån för klassen... Så mysigt...

Hörs! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0