En trevlig dag o kväll

vart det igår! Vilken tur att man har en så gullig blivande gudson o en äldre gudson i en o samma familj! Älskar er alla
<3 Heidi, Bo, Jasper, Oscar o Dex <3



Jag fick se efter min yngsta gudson en stund medans mamman o pappan fixade i deras nya lägenhet, den kommer bli så snygg!!! Köket e nog den finaste kök man sett i en hyreslägenhet! Mycke kaffedrickande där :-) Jag lovar jag ska hjälpa dem antingen som barnvakt eller flytthjälp i form av städ eller bärande... Bara att fråga om hjälp så åker jag med min röda fina sportbil till er ;-)

Nu e Jasper o Kevin ner till Hemköp o köper 1 liter röd mjölk, jäst o lunch till oss. Det e ju nämligen dags att baka kanelbullar KANELBULLENS DAG....



Äntligen kom dem duktiga killarna hem med sakerna vi hade kommit överrens om, killarna ville ha pyttipanna idag :-) Vilken FIN söndagslunch det blir här rent av lyxigt ;-)

Idag mår jag betydligt bättre! Det känns så skönt att få vara med min son o alla närmaste vänner o familjen. då känns det bättre på alla plan...

Nu e grabbarna ute o spelar fotboll så det e bara tv.n man hör lugnt kan man nog tycka.... Måste fixa bulldegen nu...

 Kram o puss mina läsare!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0