Helgen har varit helt underbar!

I fredags var vi bjudna till Åsa, en fd kollega, på middag som var så ljuvligt gott!!! Rökt fläskfilè, ostchili-potatis, svamp o ärtor. Sådanna långa gröna ni vet!!?? smala grejer :-D Till förrätt fick vi nån (laxröra) på kavring o rom til efterrätt var det en paj. Allt var så gott som en lyxig 3 rätters på en fin restaurang, Tack Åsa för en trevlig kväll.
Därifrån åkte jag vidare till TNIS ledaravslutning. Där var det i full gång o vara lite frågor. jag kunde inte dem så mycke vissa men det e inte lätt :-D blondin som jag e.... Drack nog lite mycke bara, men det var ju trevligt. det konstiga e att inte många kom på vem jag var från kryssningen. Fast jag prata kanske inte med dem så mycke då. Men jag e som dag o natt när jag gjort iordning mig lite, tror jag iallafall...

Tack R för allt!!!

Kram

nu har vi bråttom till Rinmans parkens lekpark..... Ska dit me Kati o hennes söner. Mamma till en kille i Kevins klass....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0