Jobbarhelg Del 2 avklarat

Var så trött på jobbet så jag kunde ha somnat stående ett tag. Har haft lite konstig trötthet än längre tid nu. Men vet vem som e boven till det..

Vi åkte till Maxi me pojkarna innandess mamma o syster hem såklart.... Köpte lite paket till Oscar som fyllde 6 år... Stora killar tur att andra får barn om inte annat... Jag vill också få det... Heidi o jag pratade om lite "privata" saker när vi var där så får se om det blir verkligen i framtiden. Nästan hoppas det, men e lite rädd....

Min RACERbil e lite sönder, så den står inte här hemma nu.. Vilken förlust den kanske måste skrotas eller så inte får se
:-( Min ända sak som e kvar efter S så det känns faktiskt lite tråkigt. Får köpa en svart liten Peugeot. Har sätt hur jag vill ha den om det nu ens blir en sådan. Får se.....

Du förgyller mina kvällar med dina skämtiga kommentarer o ditt fina leende!!!!

Ibland tror man att man vet hur livet ska sluta men det går inte att själv veta bara för vissa, saknaden e stor!!!<3


Jess kommer över på en cigg så måste gå o öppna NU.


KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0