Kalas för systersonen Rasmus <3

Vi hade kalas här hos oss för min kära Rasmus o Kevins äldsta kusin... Det var vi Rasmus Tommy Mamma/mormor o 2 systrar.. En liten men bra familj!!!




Rasmus vart jätte glad för pengarna han fick 600kr som han skulle köpa kläder för han hade köpt en dataskärm redan...

 Tacos/nachos o cola

Tommy


Rasmus o Kevin stöddig min....


Tårta o senare kladdkaka, den sistnämnde älskade han med stort Ä..


2 gansta kusiner, vad dem var söta!!'

Vi hade en verkligt seg dag hemma, inomhus, vi gick ut till Hemköp, men Kevin hostade så då blir det nog inte mycke till utomhusliv imorn heller. Så det var bara rätt att ändra FP till VAB-dagar nu när det bara blir att ha en sjuk son hemma, systersonen var ju också sjuk så...

Vi åt ju tacos igår o till lunch vart det pasta o köttbullar. Så ikväll åt jag o Kev tonfisk/pastasallad av resterna. As smidigt ju :-)... Tycker verkligen jag var smart med matvalen hela dagen idag,
jag slänger så mycke mat men idag slängde jag inget ;-D

Tacka för datan o tv:n annars skulle vi ha suttit o inte gjort nåt. Pojkarna spelade Need for Speed medans jag kollade olika saker på nätet. Har to om kommit på att kabeln till modemet e JÄTTE långt. Så jag hade med datan till köket medans jag laga mat o diska. Satt på bra musik o dansa o sjöng....

Ha en trevlig lill-lördag... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0