Tallinkryssning 23-25 oktober 2009

Vi åkte ju som bekant på Tallin kryssning jag o 12 andra glada festande personer.

Lite foton fr. kryssning och Tallin:

 Korridoren

 Favvo-drinken

 Maten 1:a kvällen

 Staty i Tallin

 Sokos hotell fasad var snygg

 Ambassad i Estland

Bank Fina Byggnader

Vid nån stenig byggnad :-)


Häftigt med "riddare" mitt på gågatan


En av alla fina parker

Fascinerande konstverk!

Kanske blir det till husvägg

 Jätte fint träd

Båten :-)


 Buffe som ej dryck ingick, surt att upptäcka i efterhand


Ser ut som en sliten brud och skuggan från hand o gaffeln e GRYM


Eilas jobbarkompis fyllde 50 år Grattis!!


Så vi alla 13 fick smaka på Champagne, Gott....


Tillbaka i STHLM

Kryssningen var bra förutom vissa saker som inträffade, men sånt händer ibland. Jätte kul att träffa nya människor och få uppleva en resa fullt med överraskningar.
jag var så trött o sliten på lördagen så jag hängde på dem andra med extra energi som jag inte trodde jag hade :-)
Tröttheten ledde till att jag sjöng karaoke bredvid båset vid vårat bord, o det var högt :-) dansade som en vilde o hade många skratt, ni vet sådär som man skrattar när man e övertrött!!??

Åker ev på julbordskryssning om ca 1 mån, skulle vara så gott!! Måste hinna köpa en massa julklappar innan dess så jag inte behöver oroa mig för att ha slösat bort pengarna på nåt helt annat :-)... Det skulle vara kul att åka o bara få vara för en kväll... Dansa äta gott o umgås!

Som min syrra Marielle sa kommer jag bli nästa KryssningsRuth hahaha... Det e faktiskt jätte kul o denna gång ska jag känna alla dem jag åker med, bättre så, hahaha..... Ska ringa till Silja o Viking ikväll o kolla priser, bokar en hytt så får dem andra ta resten av ansvaret :-)

Nu har ni sett lite av bilderna jag tog iallafall....

kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0