Ledig dag

Vi vaknade runt 6.30 så då gick jag ner o kollade om jag fick tvätt tiden bytt till 7.00... Jippii tänkte ju jag för hade släpat ner 2 ikea kassar med tvätt. Hängde upp dem blöta kläderna i lägenheten o gick o duscha. Kevin började sent idag 9.50. Så skönt o kunna äta frukost med sin son. Kvalitèstid kallas det för en mamma som jobbar o sonen måste till fritids strax efter 7.00...

Jag o Samuels mamma Rut sydde förklädern me Mumin som motiv. Gud va söta dem vart!!!


Så stolt!!!
Rektorn har lagt in om beställning på 2 st o en lärare. En väninna till mig beställde ett genom Facebook för en tid sen. Snacka om bra...


Muminmuffins

Simon i Kevins klass fick servera muffinsen. Till mjölk eller vatten... Min son valde vatten :-(

Har en massa fler foton men lägger ev ut dem senare :-)

Det ska bli väldigt spännande att vara med på öppethus på skolan. Jag har tagit ledigt från 10.00. Så jobbar hela 2.5 timme imorn hehehe sen ska vi ha fredagsmys efter skolan. Jag jobbar i helgen men man kan ju göra roliga saker emellan jobb o sovdags :-) Idol kommer ju måste orka kolla på det ju ;-)



snart sova :-) hoppas man kan sova annars tar jag fram hjälpmedlet som Heidi skickat till mig. Hyi hyi hahaha...

Kram på er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0