Ligger o slappar!

Jag gör inget idag för jag har inte min älskade son hemma förrens 16.00. Jag saknar honom men inte hans pappa!!! Han kommer bara o gör ens liv till en liten bubbla av tråkigheter. Vad gör man när han har bestämt allt o inte vill göra så alla tycker det blir bra!???? Kan bara inte sitta o ta emot allt från en sådan person. Har gett med mig allt i 1 års tid, men om man får mycke vill man ha mer! Oförskämt att komma hit o bråka gör det nån annanstans så min son inte behöver stå o lyssna på.... Han har inte behövt lyssna på sånt förrens hans pappa kom in i hans liv. Så störd.

Orkar inte längre!!! Men jag har en väninnan Min Fru Heidi hon förstår mig mest av alla , så ringde henne, ska dit efter dusch o brunch. Hon ska hjälpa mig med lite saker. Sen kommer Kevin hem dit för vägrar vara själv med honom. det vart hans val att vi inte längre kan kommunicera med varandra. Det har ju fungerat bra. Nu har JAG fått nog.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Höres (hoppas på ett roligare inlägg då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0