Mamma o son dag

Vi fortsätter att vara hemma. Vi har inte hunnit göra alls mycke idag heller. Men nu e Kev ute o får friskt luft. Det ska väl bara till nytta antar jag...


Kolla in flaggan!!! Vi gjorde egna bilar, eller jag fick göra 1 iallafall :-)

Såhär ledsen kan man bli om man tror att alla bilar försvunnit som man gjort.
Helröda ögon stackarn....


Detta spel har vi spelat i typ 2 timmar. Räckte gott o väl!!

Kevin badade innan jag fick gå ut en sväng, inte roligt att ha varit inne i princip sedan i lördags :-(

Så snart ska jag väl ta o duscha o diska som vanligt, diska e det tråkigaste sysslan jag vet tätt följd av att hänga upp tvätten.

Vi höres senare säkert...

från gårdagens Hemköptrip:


Hösten e här!!!! Massor med löv!!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0