Vad det e känsligt

Kollar på Ensam Mamma Söker!!! Jag skulle verkligen kunna vara med där! Om en sådan som Lasse skulle komma till mig, han e som min drömkille. Eller han e ju en man med stort M. Fotboll skulle spelas i fullo här. O jag skulle ge honom en bebis. För han har verkligen inte tid o vänta o inte jag heller för den delen :-) hahahahaha Drömmer mig bara bort för en stund.

Jag måste hitta min man snart har ju bara inte haft lust för det. Bara i princip hemma fast jag varit barnledig. Vad e det för liv??? Blir ju bara deppig när jag tänker på det!!! Ska försöka att leva för mig ibland inte bara för min älskade son. Snart e han utflygen o då e jag en 40 plussare själv ju :-o

Skärpning Anette nu ska ditt nya liv börja <3

snart kommer min chattkille på msn efter sportspegeln, hehehehe.... Kul o prata ut me honom....

Ha det så bäst nu!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0