Västerås here we come!

Jag har duschat nu efter jobbet så snart ska jag plocka upp mamma o Marielle. Vi ska åka till Västerås, min kära moster Ellen. Tyckte precis jag såg min kusin Markus i Nyfors idag, saknar dig!
Blir lite spännande o se om bilen fungerar bra ;-( Hoppas hoppas!!!!!! Och att allt flyter på med resan, har nog aldrig varit så nervös att åka med den som nu.....

I natt kunde inte jag somna så tidigt jag satt o lyssna på musik o kollade ett filmklipp ett antal ggr, och grät!!! Vilket liv man har emellanåt! Säger då de... Hoppas jag får sova mer ikväll, men kan bli lite svårt pga att jag inte vill missa DH ikväll 21.00 så hoppas vi e hemma tills dess!!

Saknaden är stor!!!!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0