Påsken 2010

Jag har haft en underbart härlig påskhelg o påsklov med min son! I fredags kom mina älskade systersöner till oss och min syster Marielle också. Vi åt Tacos o kollade på Talang 2010, den är verkligen att rekommendera, den är rolig o väldigt bra talanger finns det i vårt avlånga land.

 Sötnosar
 Suddig M
 Stöddig Kevin
 Mina finaste!
 <3
 GOTT

Vi hade en jätte trevlig kväll förrutom min nya kamera som gick sönder, jag som skulle fota mina nära o kära i påsk, men som tur e fick jag nåt kort iallafall :-)



Pä lördagen var jag till min pappa me Kevin, Marielle o Rasmus. Vi var där i nån timme, han hade köpt 2 påsar med godis till Kevin, men jag sa att Rasmus ska ha en av dem. Det gick bra det :-) Det vart att kolla på tv o prata lite. Kevin lekte med sin fingerskateboard, som hans mormor köpte till honom (eller betalade iallafall).
När vi var till ÖoB så gjorde jag en sak som jag fått lite kommentarer på hahahah. Men det var ju så jag kände o tog händelsen i mina händer o gjorde något åt saken. Personen tyckte också att det var en kul grej ;-)

Jag o min kusin hann t om ut på kvällen, så Kevin vart skjutsad till mormor senare den kvällen. Ville vara en snäl mamma o sparka boll, jag hade ont i vristen i 2-3 dgr efter det. Kanske inte så bra ;-) Men jag tänker göra om det för ser att hur mycke Kevin har saknat våren o asfalten så vi kan spela ihop igen. Förra året var vi hel tokiga kunde gå ut o spela innan 7,00 på morgonen, helt galna....

Söndagen var jätte trevlig. Anna-Mia o hennes son Oliver kom på besök o det var jätte trevligt! Pojkarna var ute hela tiden, och gjorde??? spelade FOTBOLL såklart. Här på gården kommer det en massa grann pojkar och ska leka. Det är det bästa när dem kommer o plingar på 8,20 på morgonen när man får ligga kvar i sängen o slöa ;-)
Sanna o hennes barn kom o plockade upp oss till stan där det var "Vårcruising" fina bilar o solen sken men det blåste kallt... vi åt på Mc D :-)

Måndagen vart bra vi var hos min mamma på påsklunch , vi åt där några ggr i påsk :-) Tack mamma/mormor.. Skinkan var ju sååå god!!!
Heidi ville ha Kevin hos dem 1 natt så jag åkte dit med honom ;-)
När jag kom hem kom D o vi kollade på film o hade det allmänt mysigt. d kom 2 timmar senare till jobbet på tisdagen, men det gjorde inget för man vill ju ligga kvar o ha sovmorgon ibland :-D

Tisdagen var vi i "Storstan" det var trevligt jag fick vara barnvakt åt min söta gudson!! Älskar honom!!!

Idag ska vi till Vattenpalatset med Amelia o hennes 2 pojkar... Hon skulle göra kycklingrullar, gott!!

Saknar dig!!

kramar till er mina söta läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0