Äntligen

har jag köpt en ny kamera efter att min handväska med kameran o smink försvunnit spårlöst! det var en nyare modell av Casio Exilim! Super fin, min förra var svart o denna är jätte fin i SILVER.. Tänkte ta en i as ball lila men det var ett demoex o den var repig så jag avböjde och betalade 100 kr till o fick en helt "oanvänd"... Ska fota med den imorn så får vi se om den e snäppet bättre än den super bra kameran jag ägde nyligen. ( 2 veckor sedan)





Vi har idag varit på Kevins fotboll, sen till T på lunch o dusch.. Kevin var hos Heidi o pojkarna medans vi var till Västerås o köpte en bildel fr Biltema o kameran fr Media Markt.

Jag hade med mig fläskfile, "tjock" korv o lådor fr i jul ;-) Det vart jätte gott ju ;-) Mums... Heidi var så snäll att hon gjorde maten medans jag var iväg på mina äventyr.

Vi kom till mamma precis till Melodifestivalens start. Kevin orkade lyssna på alla låtar!!!!!! :-O Sen var det bara att somna, men är nog rätt stolt att han kollade på alla. Han blir nog inge glad över låten som vann, inte jag heller för den delen. SALEM var nog bäst!!!!! Sötnosen <3

Nu får jag inte ha lillsyrrans dator längre så byebye o sov gott. Kramar i massor............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0