Det ska bli PARTY ikväll

Ska verkligen bli kul att följa med Kevin till skolan för klassfesten :-D Ska kolla upp om han kan ha en skjorta till sin nya väst. Han ska lossas vara en "snobb", han har inga kläder för maskerad o han vill inte ha några nu heller säger han. Vi fick ge 10kr var så skulle läraren köpa chips o dryck. Kevin får inte ha godis med sig det räcker med chips tycker jag. Imorn kan han få godis istället då det e underbara lördag ;-)

Nu ska vi äta middag, tidigare än vanligtvis, potatis, lax o vitlöksbaguetter. Ska bli jätte gott. Måste hinna fixa oss innan 17,40 då ska vi hämta upp Sirpa o Ella som ska åka med till skolan :-D

Jag ramlade igår på jobbet o har as ont i kroppen går som jag skulle ha skit i byxan ;-D

Ropa på KEEEEVIIIIN nu så jag slipper äta själv...

puss o kram

ps så ni vet så e detta mitt 450:e inlägg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0