En helt vanlig solig dag

Vi skulle ha åkt till Parken Zoo, men jag tog fel på vecka 9 och 10 :-( Trodde det var vecka 9 nu, dem hade ju 2 veckor öppet vid sportlov. Men vi får köpa nya kort sen tänkte jag, med åkband till Kevin tänkte jag iallafall, då behöver man aldrig säga nej om han vill åka karuseller.

Kevins kompis Stora Kevin hämtade ut honom så nu har dem varit ute o lekt ett par timmar, så roligt att han fick något att göra utomhus nu när våra bra planer gick i kras. Snart e det vår o då kommer alla pojkar på gården att komma o fråga ifall Kevin vill komma ut o leka då e det alltid o hoppas det alltid kommer vara så. Att grannkillarna håller ihop i många år framöver!

Jag har letat fram parkenkortena o slängt kvitton o papper i massor, fattar inte varför man inte slänger dem efter att man tömmer plånboken, det kan ju vara ett kvitto man behöver i den högen, bara dåliga ursäkter. Jag får ta o städa mer på torsdag eller fredag, får se när jag har tid o lust till det :-)

Älskar tanken på våren och alla cykelturer o promenader man ska ta på kvällarna när det e som skönast.. Och solen saknar man ju mer utav.

Nej nu måste jag ropa in min älsklingpojk på lite middag. Heippa alla ni som läser :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0