En så härlig söndag som man bara kan tänkas vilja ha

Vi sov hos mamma o Marielle. Min moster sov också där. Vi åkte till M-huset, 75% rea. Så hittade ett par shorts till Kevin, en tröja o 2 sjalar/näsdukar... Min mamma o moster hittade en massa fina kläder. 1000kr rea för mamma inte illa 331kr för Kevins kläder, en tshirt, ett linne, en blus o en svart vårjacka. BILLIGT o AS BRA... :-D

Sen var vi o kollade på Farsan på bio, Kevin gillade verkligen den, skrattade mest hela tiden :-D

 (bilden "lånad")

Sen åkte jag, Kevin o mamma till V-rås och lämnade hem min kära moster, ville inte låta henne ta tåg o buss för att komma hem så tog min hostiga pärla o körde iväg ;-)

Nu ska jag stänga av datan o lägga mig på soffan för att bli trött innan jobbet imorn :-(....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0