Hjärtat i halsgropen

Min lillkille hade salgit sig o tappat en tand som inte ens var lös :-( Hans framtand har skadats, ingen roligt syn. När jag lämnade honom på fritids hade han kvar sina gulliga små mjölktänder upptill nu har han inte det :-( Men jag får inte säga det till framför honom. Han hörde redan att jag sa att hans tänder ser lite otäcka ut. Stackars min älskling <3
Tandfèn ska ge honom 20 eller 50 kr ska kolla vad som finns, för denna tand är med roten o allt. Tänkte först ge en guldtia, men värd mer än så. Smärtan han måste ha känt o jag var inte där :-( Man blir mer o mer som när han var en bebis man vill inte missa något!!
Jag skrev en skadeanmälan på händelsen.



Vi åkte till Heidi o fam. Var ju tvungen för skulle inte ha sett dem eller iallafall inte Kevin, imorn basket, på torsdag tvätt o sen mamma-son myskväll o kanske moster Marielle kommer o gör oss sällskap till Sveriges Värsta Bilförare.. i helgen är Kev hos pappa o jag ska jobba :-( Hatar dem helgerna!!

ÄLSKAR MIN SON ÖVER ALLT ANNAT!!!!!<3

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0