Kevin-ledig helg

Jag kommer om drygt 1 timme vara själv hemma, eftersom min son ska till sin pappa. Jag jobbar denna helg så då sover han där under 2 nätter. Han vill inte själv, man får bita ihop o tänka att allt går bra.

Jag har haft en bra dag idag. Var till skolan med Kevin o tjejerna fick skjuts... Köpte en kaka fr Hemköp o åkte till Sirpa för kaffe. Det var roligt att vara hos henne o prata av sig...

Marielle sov hos oss förra natten vi åt lite chips o kollade på Sveriges Värsta Bilförare. Det var ju as kul, ibland undrar man ifall det stämmer det som dem visar ;-)

Snart kommer Kevins pappa så jag stänger av datan en stund... Kram

ps Ingen kamera inga foton :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0