Kevins första cykeltur för i år

Kevin vart jätte glad över att vi måste cykla till skola/jobbet imorn, men inte jag tyvärr :-( Det har ju regnat typ hela dagen så jag vill inte alls vara med :-/ Mitt batteri på bilen e inte användbart längre...



Då blir det en utflykt imorn då :-D Jag har tyvärr ingen cykelhjälm skulle nog vilja köpa en.

Idag var jag hos tandläkaren o fick 2 tänder lagade. Aj, men bra att få det gjort helt enkelt!!

Nu ska jag snart försöka läsa lite innan dess kolla att vem Petra Mede ska prata med... I hennes egen show alltså :-)

Förresten har jag ff ont i kroppen kanske blir sjuk under natten har tendens att bli det :-(

Kram: Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0