Kvalitetstid till MAX

Idag jobbade jag till 13,30 sedan hämtade jag Kevin fr skolan och åkte tillbaka till jobbet för att göra en beställning på Deval. Jag beställde jeanstights o en blus me ett smalt skärp i svart skinn till tror den blir fin, hoppas jag kan ha XL pga bysten hatar beställa blusar men denna var så fin..



hoppas det blir fint detta!

Jag har varit o hämtat ut mina 2 STORA förstoringar Kevin är så fin på fotot. En var ju på oss 2 kunde ha tagit ett annat foto, men denna har en charm i sig. Älskar foton <3

Jag var till Sirpa o tjejerna en stund innan jag hämtade hit min lillsyrra M. Vi gjorde pasta/skink sallad och kollar på tv. Det var gott ska bli samma mat till lunch imorn..

Måste stänga av datan snart, ska försöka läsa på min bok sen, när jag är utan Kevin är det mycke lättare att läsa vet ej hur det kommer sig men så e det...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0