Ledig dag

Idag vaknade vi tidigt som vanligt. Men man fick ju lite extra tid me sin son i morse. Började me att tanka bilen innan det var dags att lämna Kevin till skolan.

Jag var o besiktade bilen helt SJÄLV idag, det var sista dagen o som tur e kom jag på det helt själv.. Annars skulle jag ha haft körförbud fr om imorn :-) Det var inga problem. Det tog hela 5 min inkl incheckning o betalning sen var det klart.... Bara bilskatten kvar :-( Dålig stil att man ska betala ännu mer bensinskatten e väl inte direkt liten eller kallas det moms vet ej...

Var till Sirpa o prata lite inkl kaffefika...

Jag tvättade idag så skönt att få det gjort annars skulle man ha fått ta tag i det efter att man jobbat helg, det e inte värt att vänta på ....

Kevin fick en massa fint idag Bakugan "gubbar", byxor, tshirt, strumpor o kalsonger. Nu får han vänta ett tag med att få några "månads"presenter (istället för vecko-eller månadspeng)



Vi var till mamma o Marielle o åt våfflor.
 
                     (Lade på gräddet efter fotografering)  

Till kvällen hade vi "fredagsmys" me Kebabpizza, cola o tv-kollande, Kevins favvo-program Sveriges Värsta Bilförare... Kvällen vart jätte lyckad! Så skönt att vi kunde slappa idag. Han var ute o lekte med grannpojkarna fram till 18,30 sen kom han in. Bra att vara utomhus mer o mer nu... 

Hoppas helgen går fort!! Vill ha söndag 17,30 fort!! Känns alltid så jobbigt!!!! Kommer inte tycke detta e ok nångång, aldrig någonsin!!!!

Kollar på en svenskfilm nu verkar bra men får se om jag håller mig vaken tills det e slut ;-)

Ha en bra slut på torsdagen o en bra fredag . byebye på er alla... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0