Lite konstig

var han när han kom hem idag, min son alltså. Det e bara så onödigt att han ska hålla på o bråka med mig. Det känns lite tråkigt när man inte setts på en helg o sen ska han vara helt frånvarande o allmänt tjurig.

Men han somnade strax efter hans utbrott det var skönt men samtidigt inge roligt. Men imorn tror jag att allt e bra igen.

I fredags var jag hos Sanna o barnen, det var jätte trevligt! Andra gången vi ses utan Kevin. Det går bra. Vilmer har vuxit till sig eller mognat mer han är ff ganska liten till växten. Om man jämnför med Dex, Heidis minsting. vi kollade på Lets Dance.. Jag åkte hem o somna ganska snabbt.

Igår jobbade jag först till 14,30 sen åkte jag till TunaPark o köpte ett jätte snyggt bälte o armband. Jag gjorde mig "fin" för utgång men jag tappade lusten helt efter att jag vart mer o mer trött på en person som alltid ska vara så taskig. Jag var chaffis o sen pratade jag med vänner i telefon. Så roligt att få prata av sig. Sen började jag att läsa en jätte bra pocketbok. Ska försöka läsa lite innan läggdags idag med, om jag orkar...

Ska kolla på Wallander ett tag kommer orka kolla på den eller sen somnar jag på soffan :-D






Kram o ha en mysig söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0