Tandläkare

Kevin har idag varit hos tandläkaren. Han var jätte duktig hos henne. Han fick en massa beröm t om av städerskan, gulligt. Hon bara vad duktig du var duktig, dålig Svenska :-) Det vart en tand fattigare igen, den tanden skulle han inte fått tappa förrens om 1 år, jag är mest orolig över ifall inte tanden får plats att växa normalt.

Kevin var på basketen idag då jag o Marielle var på stan o leta efter termobrallor till Kevin men hittade tyvärr inga. Men måste leta efter andra ställen också. Hoppas hitta några bra, dem han har nu e inte helt hela längre. Kanske bäst o köpa allväders-setet på Ica Maxi kändes som jätte bra kvalité på den.

Köpte skräpmat till oss o mamma åkte dit o åt. Tänkte ha sovit över där men åkte hem för jag hade inte hunnit packa eller nåt.

Nu ska jag stänga av datan orkar inte sitta här.

Ha det bra. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0