5 dagars i följd

I onsdags var det Stadium Klubbkväll med lagfotografering. Vi beställde även kläder till fotbollen inte så billigt men ett måste..


Adidas byxor o jacka plus träningskit tröja shorts o fotbollsstrumpor.



<3 Min lillgrabb. Mammas stolthet! 

På torsdagen var jag o min kollega Lena och åt/drack o bastade hos en kär bekant. Jätte god kycklinggryta me grillad kyckling röd o grön paprika, banan, o en massa starka kryddor, så gott!!!! TACK!!!



Alltså vilken härlig helg det har varit.

I fredags fick Ella o Melissa följa med oss hem från skolan. Vi åkte även o storhandla till mamma. O sen sov Melissa över hos oss. Lets Dance sågs hos Sanna o barnen, väldigt trevligt. Men jag va trött....

Melli o Vilmer

På lördan var det fotbollsträning för lillgrabben, Moster Marielle var med o kolla <3 Sen åt vi lax o potatis me fisksås
och grovriven morot nami nami mums mums...

Hämtade mina älskade syskonbarn. Dem sov hos oss. Och Tommy som fyllt 10år fick välja ut lite presenter, han valde en tshirt, byxor o 2 par strumpor, 3 paket Pokemonkort o sen fick han 200 kr i cash. Detta av oss, mostrar o mormor.


Moster och kusin älskar er!

Kärlek <3 Flummisar <3

Vi var o kolla på Rasmus fotbollsträning vid lunch, sen skulle pojkarna hem, till Kevins stora besvikelse, men jag har lovat att försöka få hit pojkarna på påsklovet!
Vi fick äta tacos hos mamma idag med, gott...

Hon var Kevin-vakt när jag o syster Annelie var på GUIF`s hemmamatch mot Alingsås...


GUIF vann med 30-28 vilken rolig match...

Nu ska jag försöka kolla klart på Johan Falk - Leo Gaut. Nyheterna som förstör allt :-(

Kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0