Helgen nr 12 2010

I fredags var jag o Diana ute på Olearys efter Lets Dance finalen, där Mattias vann, röstade faktiskt på honom :-) Det var helt ok men jag ville prata med ett "ex" men det gick kanske inte så bra, när jag hittade honom gick han med en skrynklig gamling så jag lät bli... Jag sov hos D för hon bor nära mitt jobb, riktigt nice ju :-)

På lördagen jobbade jag 7-16, helt slut i slutet på dagen men klarade av dagen. Jag åkte o duscha o åt hos mamma o Marielle. Sen åkte jag o min kusin till frugan o min bonusfamlij. Fick gosa me min älskade gudson, så sött. Heidis pojkar verkade gilla min kusin. Speciellt dem 2 minsta :-)


(Någon som kan hjälpa mig med inställningar på kameran?????) Fotona blir inge bra :-(

Oscar e verkligen i behov av en manlig förebild känns det som ;-) Eller sen e min kusin bara så snäll, sprider liksom glädje o skratt omkring sig..

- " Vad e blått o sitter i ett träd?" En förfrusen tarzan! Jag skrattade ganska mycke...
- " Vad är brunt o rullar i 600km/h på motorvägen? En trimmad köttbulle! Då skrattade jag så jag nästan pissade på mig.. Snacka om övertrött..

Alla andra vaknade tydligen på lördags natten för det åska o regna, jag sov väl så djupt... Likt mig...

Idag har det varit jobb o sen klippt håret hos syrran, för det fick dem en blomma till påsk ;-) Får väl köpa nåt mer sen....Sen hem o vänta HEM min son... Vi var hemma ett tag sen till Ica Maxi för att köpa allvädersset, Manchester United kalsonger ( Kevin hade på sig mössa o halsband med klubbmärket på just idag ) han har tjatat om kalsongerna förr så jag la dem på ett gömställe som jag glömt kom på det när han återigen hämtade fram kalsongerna :-) Man vill ju inte lägga sina "sista" pengar på kalsonger men nu har man ju betalat räkningarna o fått lön... Passade på att slösa lite pengar på Kevin som vanligt...

Vi köpte 2 presenter till Dagens kalastjej!

                                   
                              

Nu måste jag gå o läsa klockan e ju en massa redan :-(

Kram o trevligt slut på vecka 12 år 2010                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0