Världens finaste påskpyssel!

Jag har fått jätte fina påskpyssel av min älskade son! Ett ägg som hänger i fönstret i vardagsrummet o en söt kyckling i påsk"gräs".


 Suddig :-(

Jag som mamma blir så glad över Kevins fina presenter!!

Ska ta fram påsksakerna imorn.
Jag har inte haft tid eller ork till att ta fram dem innan. Tycker det passar bättre att städa innan :-D Har även tvättid imorn o det blir en del tvätt igen, tyvärr..

Onsdag betyder basket. Kevin fick en egen boll idag trodde han skulle få en ny boll mendet var en av dem pojkarna lirat med, men man ska inte klaga, Kevin är nöjd då e jag nöjd :-p

Idag fick jag hålla i en bebis EMIL som börjar bli stor. Tiden o utvecklingen går fort.
Min bebis är redan 7 år snart 8 ...Mitt <3

Vi var en liten stund hos Alicja o hennes "nya" hem, jätte fint.... Men hyran e också fin 9500kr 3:a 107 kvm Men den var lyxig till max enligt mig :-) Men han som var deras fastighetsskötare var mindre roligt hahaha, kände till honom rätt väl hahaha....

Nu ska jag ta o kolla tv o sen sova... kram



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0