Inte en kul känsla..

Nu börjar jag att bli lite mera irriterad igen. Jag vet orsaken till att varför jag inte kan må bra. Hon kan faktiskt dra åt skogen!!!! JAG ska säga det åt henne, det har jag lovat HONOM! Så klockrent!! ;-))

Idag var vi och kollade på gamla bilar så jag får lägga upp några foton sen när jag fått dem av våran snälla chaffis :-)) Jag skulle kunna åka till Sthlm på lördag om jag visste att det slutade med att jag fick träffa en person som bor där skulle jag nog tycka att det var värt kostnaden som det ändå kostar med bensin, inträde osv... Det blir rätt mycket just nu så jag vill försöka spara på det lilla jag har.. Men jag ska prata med alla inblandade så får jag bestämma mig.. Måste hinna göra alla slutliga prov i helgen. Mycket att stå i....

kram till er alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0