Händelserik vecka

Min älskade väninna o hennes danske livspartner fick en son 14 mars kl.2.35. En sådan liten sötnos som jag o min son smet in och pussade på :-)) Så underbart med bebisar ju, vill ha begäret pluppade upp igen :-D


Elton och Dex <3

Riktigt mega start på denna vecka alltså :-D

Igår vart det en hemmakväll med en visit hos min väninna Sirpa. Min syster sov hos oss, så efter att Kevin somnat så gick jag ut på promenad med charmisen ;-) Det vart nog några km iallafall, riktigt skönt att få skratta. Det händer ibland att man är riktigt besviken på människor så man måste få komma ut i den friska luften för att rensa lite tankar o funderingar. För mig e sömnen det svåraste att komma ikapp med. Om jag vaknar somnar jag sällan igen. Jag har alltid haft lätt för att somna o sova, men inte längre :-((

Idag blir det att kolla efter tvättid, måste försöka få tag på det. Det kan annars bli lite små svårt att hinna ;-) Ifall min son vill gå på friidrotten så får han det, men inge tvång. Annars blir det att åka till mamma, min son sover där för jag ska ju till Ullared med 2 kollegor o andra kommunanställda. Genom EKAF e det. Ska nog bli kul det :-))

Hejdå så länge o så hörs vi igen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0