Jag e fri nu!

Det känns så skönt att få vara mera fri till att bestämma min fritid. jag kanske inte orkar plugga 2 dgr då får jag ledigt. Sen e det kanske mer nästkommande dagar men så mycke e det ändå inte, kommer klara detta det vet jag redan nu :-))

Det tråkiga e ju att man inte kommer ha klasskompisar, men det handlar just nu bara om 20 veckor t om 18 veckor för e inne på min andra vecka redan :-)) Men på Högskolan blir det att studera med vänner :-D LÄNGTAR!!

Nu håller jag äntligen på med svenska uppgiften som jag har kvar, har även Svenska närvaroprovet kvar, så har att göra denna vecka med... Ska försöka städa här hemma, har gjort halva jobbet redan :-)), så det e fint till helgen :-D Det bästa med en ledig fredag att få städa undan innan helgen börjar :-)) Men som sagt skoluppgifterna får nog vänta tills imorn så jag får ett rent hem idag istället. jag får inte tänka i dessa banor varje dag för då kommer jag efter och det vill man ju inte!

Vi måste åka o cykla till Hemköp min köttfärs hade blivit dålig med 2 dgr!! Så jag måste köpa nytt så vi hinner äta innan basketträningen ikväll :-))

kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0