Jobbarhelgen äntligen över

Jag jobbade under helgen. Det var det jag orkade med typ. I fredags skulle jag med ut med syrran och hennes kompis o hennes syster. Men jag pallade inte jag gick o la mig efter 20.00. Väldigt jobbig vecka bakom mig. Men det e bara att se framåt. Imorn börjar även mina studier, ingen vila här inte :-S.... Hoppas att första veckan blir mindre tung. Jag jobbar fram till sista mars så måste klara av skolan vid sidan av jobbet. MÅSTE gå!!!!
Igår var jag o min syster o köpte det sista till middagen hos min mamma. Jag tog med Fläskfileèn, salladsingredienser. Vi gjorde honungs o olja"marinerade" potatisklyftor till detta :-) Så gott!!!!!! Påskmust som matdryck, iskall sådan, det var också väldigt mums...

Våran söta kanin e inte rädd för fem öre. Hon skuttar runt i hela lägenheten som om hon varit där förr, stängde min sovrumsdörr och till badrummet. Så har jag mer koll på vart hon är. Så söt hon är våran lilla håriga bebis.

Snart kommer min älskade lillkille hem, han är alltid saknad när han inte är hemma. Idag fick jag ett sms vid 7.23 där det stod: Mamma dy vin, tror att han menade Mamma du fin. Jag är så stolt över Kevin han lär sig att skriva mer o mer, eller kanske inte alltid rätt men försöker så gott han kan. Det tycker jag är så duktigt!!! STOLT!!!!!!!!

Vi får höras mer än annan dag ska bara ta det lugnt sista timmen nu... kram på er mina läsare :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0