Nedräkning

Jag räknar med glädje ner dagarna som är kvar av min ordinarie arbetstid. Sen e jag tjänstledig nästan helt kommer jobba några enstaka dagar. Måste tyvärr det för att klara mig ekonomiskt. Annars skulle jag kunnat vara helt tjänstledig i ca 4 månader gissa om det skulle kännas bra!!??

Vi var hemma från friidrotten igår så jag passade på att städa och Kevin var ute o åkte cykel och skateboard, då har äntligen våren kommit till oss när det är mera uteaktiviteter. Visst åkte vi skridskor och lekte i snön men det e utomhuslek flera timmar per dag. Ytterdörren går stup i ett, när det e vår o sommar....

Det blir nog att tvätta ifall det finns tider i tvättstugan och sen är det basketmatch som gäller :-)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0