Riktigt nervöst

Jag är så nervös inför skolstarten att jag vet helt enkelt inte hur jag ska klara av det? Första 2 veckorna kommer bli riktigt tuffa för hade tänkt jobba samtidigt. Jag menar Matten kommer bli riktigt tuff och svenskan kanske inte heller är jätte lätt?? Men jag ska verkligen ge pluggandet min tid. Men som idag fastnade jag hos min väninna, sen kom jag hem. Min mamma och en arbetare från Adlibris bokhandel ringde. Det har varit riktigt strul med en order därifrån. Först kom inte Svenska boken alls, sen när jag ringde skulle den ta bort den första ordern och skicka en ny bok på en gång.

Trodde det var ok, men nu har jag fått 2 böcker och att dem även dragit pengar från mitt konto fast jag fick med en faktura med boken som vi kom överrens om. Riktigt struligt. Kommer garanterat aldrig mer beställa från dem. 2 andra böcker skickade jag efter från cdon.com. Därifrån kommer alltid ordrarna i tid. Verkligen konstigt om jag inte hinner få mina böcker i tid nu. Jag måste ju ha dem den 21/3. Så jag kan börja plugga som en tok :-P

 Min blogg ska inte endast handla om plugg nu men det kommer innehålla det en del för ska ju studera i några månader och känns som att det kommer ta en del av mitt liv, hoppas det går bra så detta är värt det :-))

Nu ska jag åka o hämta min älskade lillkille från jobbet, sen hem o packa väskan till honom och byta om till arbetskläderna :-( Har ju ingen ork till att jobba kväll, men det är nog den sista på länge eller iallafall inte mer än 1 kväll kvar innan plugget, så nice :-))

Kram på er alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0